اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

دست از طلب ندارم تا کام من برآید



دست از طلب ندارم تا کام من برآید

یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید


بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر

کز آتش درونم دود از کفن برآید


بنمای رخ که خلقی واله شوند و حیران

بگشای لب که فریاد از مرد و زن برآید


جان بر لبست و حسرت در دل که از لبانش

نگرفته هیچ کامی جان از بدن برآید


از حسرت دهانش آمد به تنگ جانم

خود کام تنگدستان کی زان دهن برآید

نظرات 9 + ارسال نظر
هادی دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 07:27 ق.ظ http://www.parishooni.blogsky.com/

سلام
مطالب وبلاگتون زیبا و سرشار از احساس بود
لذت بردم
لطفا به وبلاگ پریشونی هم سر بزنید از حضورتون خوشحال خواهم شد
ایام به کام

ممنونم که بلاگم را خوندید. حتما به بلاگتون سر می زنم

آیلا دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 12:22 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

سلام دوست عزیز
مرسی که به من سر زدی
عاشق اشعار حافظم! یه اشتباه تایپی کوچیک داری. نوشتی جان بر لبت. صحیحش اینه:
جان بر لبست و حسرت بر دل...
دوستم تمام وبلاگ من داستان عاشقانه ی دنباله داره. شروع این داستان هم تو آرشیو بزن فروردین، صفحه ی 4

ممنونم.خیلی از این جور داستان ها خوشم می آید

[ بدون نام ] دوشنبه 6 اردیبهشت 1389 ساعت 11:45 ب.ظ

با تو چه سبز و روشنم
بی تو محاله زندگی

شیطونک من. میمیرم برات

جیجر سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 12:42 ب.ظ

عاشق شعرای حافظم چون خودش عاشق بوده واقعا از ته اعماق عشقو تعریف میکنه
خدا رحمتت کنه حافظ جان
خدا همه رفتگانو بیامرزه

من خیلی اشعار حافظ را دوست دارم

Ashkan شنبه 12 شهریور 1390 ساعت 12:58 ق.ظ

سلام ممنون از اینکه شعرای قشنگ حافظو گلچین کردین البته تو شعرای حافظ خوب و بد نداریم حافظ یه دونس شاید بشه گفت چیزی که زیبایی زبان فارسی رو این طور معروف کرده همین شعرای حافظه. ممنونم از سایتتون

حسین جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 09:34 ب.ظ

سلام خیلی عالی بود ممنون میشم اگه به من سری بزنی و نظرتو بگی

گریلا جمعه 9 تیر 1391 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام حا فظ جون خدا رحمتت کنه نور به قبرت ببا ره با این اشعارت امید وارم تو بهشت صدتا حوری بهت بدن با این اشعار تو من یه حوری تور کردم ماه خیلی فرسوده تیم گریلا از کرمانشاه

دختر بی احساس یکشنبه 14 آبان 1391 ساعت 09:58 ب.ظ

اخه مگه حافظ هم عاشق میشه! من فکر میکردم فقط جوان های حالا عاشق میشن و به مرز جنون کشیده میشن! ولی از حق نگذریم اشعارش فوق العاده زیبا و رمانتیکه......

هوشنگ یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 01:32 ب.ظ

کیف کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد