اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

از او برابر چشمم به بوسه کام گرفت

نگاه کرد به من، وز رقیب جام گرفت

از او برابر چشمم به بوسه کام گرفت

به «عشق» در برم آمد «وفا» ندید ز من

به بوسه های رقیب از من «انتقام» گرفت

 

مهدی سهیلی

17/7/1351

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 07:02 ق.ظ http://invictus.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
من تازه واردم.. بهم سربزن تا احساس غربت نکنم!!
راستی چقدر مهدی سهیلی.. کیه..؟ ما میشناسیمش؟

سلام دوستم.
مهدی سهیلی یکی از شاعر هایی هست که بیشتر اشعارش به دلیل داشتن یک سری لغات هرگز اجازه چاپ در بعد انقلاب را پیدا نکرد و به همین دلیل خیلی از ایرانیان از وجود این شاعر بی خبر هستند. اگرچه که خیلی از اشعارش که سانسور شده در کتاب فروشی های ایران در دسترس هست. من خیلی اشعارش را دوست دارم برای همین تو بلاگم خیلی از شعراش را می بینی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد