اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

معنای زنده بودن من با تو بودن است

معنای زنده بودن من با تو بودن است

نزدیک ، دور

سیر ، گرسنه

رها ،اسیر

دلتنگ ، شاد

آن لحظه ای که بی تو سرآید مرا، مباد

مفهوم مرگ من

 در کنار تو

مفهوم زندگی ست

معنای عشق نیز

در سرنوشت من

با تو ، همیشه با تو ،با تو، زیستن


یک شعر دیگه


مهربانی جاده ای است

که هرچه پیش تر روند ، خطرناک تر می گردد

نمی توان بازگشت

اما لحظه ای باید درنگ کرد

و شاید چندگامی بر بیراهه رفت

مدتی است برجاده ای هموار می رانیم

حرف های نزدیک دارند فرا می رسند

خطرناک است



نظرات 2 + ارسال نظر
مسیحا شنبه 4 اردیبهشت 1389 ساعت 06:02 ق.ظ http://mlosak.blogsky.com

سلام جالب بود خوشم امد صادقانه و بی ریا بود خوشحال میشم شری به وبلاگ من بزنی دوست چتی شما مسیحا
دوست داشتی میتونیم تبادل لینک بکنیم

سیه پوش سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 08:50 ق.ظ

سلام دوست عزیز

شعر زیبایی از فریدون مشیری بود
زیبا بود
اما عاشقانه نبود
نام این شعر نیمایی - سرزمین من - هست و در وصف ایران

درود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد