اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

گنه کردم گناهی پر ز لذت

گنه کردم گناهی پر ز لذت

کنار پیکری لرزان و مدهوش

خداوندا چه می دانم چه کردم

در آن خلوتگه تاریک و خاموش

نگه کردم بچشم پر ز رازش

دلم در سینه بی تابانه لرزید

ز خواهش های چشم پر نیازش

در آن خلوتگه تاریک و خاموش

پریشان در کنار او نشستم

لبش بر روی لب هایم هوس ریخت

زاندوه دل دیوانه رستم

فرو خواندم بگوشش قصة عشق:

ترا می خواهم ای جانانة من

ترا می خواهم ای آغوش جانبخش

ترا, ای عاشق دیوانة من

هوس در دیدگانش شعله افروخت

شراب سرخ در پیمانه رقصید

تن من در میان بستر نرم

بروی سینه اش مستانه لرزید

گنه کردم گناهی پر ز لذت

در آغوشی که گرم و آتشین بود

گنه کردم میان بازوانی

که داغ و کینه جوی و آهنین بود

نظرات 1 + ارسال نظر
افشین سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 11:04 ق.ظ http://jok200000.mihanblog.com

سلام دوست عزیزم.اول از همه ذوق و سلیقه ی زیبات رو تحسین میکنم.

[دست][دست][دست]. خیلی با وبت حال کردم.[قهقهه][قهقهه][قهقهه][قهقهه]

خیلی به دردم خورد. از کارت خوشم اومد.[نیشخند][نیشخند][نیشخند]

اسم من افشین هستش. [لبخند][لبخند]

ازت میخوام به وبلاگ من هم سر بزنی [ماچ][قلب][ماچ]

من وبلاگ تفریحی جوک و اس ام اس دارم.

این ادرسشه:http://www.Jok200000.mihanblog.com

[قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته]

میخوام باهات بیشتر اشنا بشم.اصلا بزار ادرس گروه یاهو مو بهت بدم.

http://jok200000.mihanblog.com/extrapage/g

حتما توش عضو شو.[قلب][قلب][قلب] هیچ ضرری نداره

تمایل دارم با هم تبادل لینک کنیم.منتظرم ها منو با اسم sms و جوکهای مشتی لینک کن

[گل][گل][گل][خداحافظ][خداحافظ][خداحافظ]


__??_??آپم
_??___??آپم
_??___??_________????آپم
_??___??_______??___????آپم
_??__??_______?___??___??آپم
__??__?______?__??__???__??آپم
___??__?____?__??_____??__?آپم
____??_??__??_??________??آپم

____??___??__??آپم
___?___________?آپم
__?_____________?آپم
_?_____?___?____?آپم
_?___///___@__\\__?آپم
_?___\\\______///__?آپم
___?______W____?آپم
_____??_____??آپم

_______

ممنونم.شما لطف دارید. خوشحال می شم بلاگتون بخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد