اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

روز مادر مبارک

گفت:"آنجا چمشه خورشید هاست

آسمان ها روشن از نور و صفا ست

موج اقیانوس جوشان فضاست."

باز من گفتم که :"بالاتر کجاست؟"

گفت:"بالاتر جهانی دیگر است

عالمی کز عالم خاکی جداست

پهن دشت آسمان بی انتهاست."

باز من گفتم :" که بالاتر کجاست؟"

گفت :"بالاتر از آنجا راه نیست

زان که آنجا بارگاه کبریاست

آخرین معراج ما عرش خداست!"

باز من گفتم :" که بالاتر کجاست؟"

لحظه ای در دیدگانم خیره شد

گفت:"این اندیشه ها بس نارساست!"

گفتمش:"از چشم شاعر کن نگاه

تا نپنداری که گفتاری خطاست:

دورتر از چشمه خورشید ها؛

برتر از این عالم بی انتها

باز هم بالاتر از عرش خدا

عرصه پرواز مرغ فکر ماست




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد