اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

ماه پیشانو

این متن آهنگ ماه پیشانو از خانم دریا دادور خیلی قشنگه:


گفتمش آهای ماه پیشانو،گفت جون جونم آی جون جونم


گفتمش بگو غنچه گل کو،گفتش لبونم جون جونم آی جون جونوم


گفتمش چرا ماه پیشانو نامهربونی،گفت میخوام بسوزونمت تا قدرم بدونی


گفتمش فدای غمزه گردم،دلخوشم که تورو نومزه کردم


پیش پات میشینوم دو زانو،آخ ماه پیشانو جان ماه پیشانو


گفتمش چرا ماه پیشانو جان تو بلایی،جون جونم آی جون جونم


گفت بلا نگو خرمن گیسوم هست طلایی،جون جونم آی جون جونم


گفتمش برات خونه میسازم از خشت و گل


گفت اگه دوسم داری جان بده تو خونه ی دل


گفتمش فدای غمزه گردم،دلخوشم که تورو نومزه کردم


پیش پات میشینوم دو زانو،آخ ماه پیشانو جان ماه پیشانو


گفتمش بیا ماه پیشانو پیمون ببندیم،طلایی،جون جونم آی جون جونم


گفت باشه ولی قول بده که دائم بخندی،طلایی،جون جونم آی جون جونم


گفتمش دروغ میگی ماه پیشانو تو مستی


گفت که باور کن با تو میمونم تا تو هستی


گفتمش فدای غمزه گردم،دلخوشم که تورو نومزه کردم


پیش پات میشینوم دو زانو،آخ ماه پیشانو جان ماه پیشانو

نظرات 4 + ارسال نظر
فروغ جمعه 9 اردیبهشت 1390 ساعت 04:23 ب.ظ

خیییییییییییییییلی قشنگه

فاطمه پنج‌شنبه 5 خرداد 1390 ساعت 05:29 ب.ظ http://fatemehm.persianblog.ir/

مجید سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 07:29 ق.ظ

خیلی زیبا بود -

ولی من فکر کنم اگه اشتباه نکنم غلط تایپی دارید .

شما هم یه ملاحظه کنید . ممنونم میشم

این متن آهنگ ماه پیشانو : از خانم دریا دادور خیلی قشنگه

گفتمش آهای ماه پیشانو، گفت جون جونم ، جون جونوم آخ جون جونوم

گفتمش بگو غنچه گل کو، گفتش لبونم جون جونم آخ جون جونوم

گفتمش چرا ماه پیشانو نامهربونی ، گفت میخوام بسوزونمت تا قدرم بدونی

گفتمش فدای غمزه گردم ، دلخوشم که تو رو نومزه کردم

پیش پات میشینوم دو زانو،آخ ماه پیشانو جان ماه پیشانو

گفتمش چرا ماه پیشانو جان ، تو بلایی ، جون جونم آخ جون جونم

گفت بلا نگو خرمن گیسوم هست طلایی ، جون جونم آخ جون جونم

گفتمش برات خونه میسازم از خشت و گل

گفت اگه دوسم داری ، جام بده ، تو خونه ی دل

گفتمش فدای غمزه گردم ، دلخوشم که تورو نومزه کردم

پیش پات میشینوم دو زانو، آخ ماه پیشانو جان ماه پیشانو

گفتمش بیا ماه پیشانو پیمون ببندیم ، جون جونم آخ جون جونم

گفت باشه ولی قول بده که دائم بخندیم ، جون جونم آخ جون جونم

گفتمش دروغ میگی ماه پیشانو ، تو مستی

گفت که باور کن با تو میمونم تا توهستی

گفتمش فدای غمزه گردم ، دلخوشم که تورو نومزه کردم

پیش پات میشینوم دو زانو، آخ ماه پیشانو جان ماه پیشانو

doosdadhtani haye yek kafsh doozak شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 10:14 ب.ظ http://bidooneh.blogfa.com

Kheyli ghashange. Ham ahang ham vebet.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد