اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

تو ھم روزی اگر پرسی ز حالم- لب بامت ز حال دل بنالم- وگر پروا کنم بر من نگی

امروز  وبلاگ یک از دوستان را می خوندم که  یکی از یادداشت هاش  بیش از اندازه برایم جالب بوده و خواستم اینجا بیارم که شما هم بی نصیب نباشین:

متن زیر از وبلاگ http://www.diare-khashm.mihanblog.com برداشت شده است.


"بسیجی نام جانوری پشمالو و دوپا از راسته‌ی ساندیس خواران می‌باشد که در اواخر قرن چهارده هجری در فلات ایران می‌زیسته‌ است. بسیجی‌ها مفت‌خورترین جانوران خشکی بوده‌اند. قـــوت اصلی آنان ساندیس و کیک بوده که اغلب از محل پایگاه بسیج مسجد محلات، آن را تهیه می‌نموده‌اند. ترشح زیاد عرق بدبو و جوراب بو گندو از مشخصات این جانوران بوده ‌ است . سنگین‌ترین نوع این گونه از این جانوران نامتعادل ،از نوع فیروزآبادی بوده که محققان وزن وی را ۲ تُن تـخمین زده‌اند"


با تشکر از مسئول بلاگ دیار خشم



ستاره گم شد و خورشید سر زد

پرستویی به بام خانه پر زد
در آن صبحم ضفای آرزویی
شب اندیشه را رنگ سحر زد
پرستو باشیم و از دام این خاک
گشایم پر به سوی بام افلاک
ز چشم انداز بی پایان گردون
در آویزم به دنیایی طربناک
پرستو باشم و از بام ھستی
بخوانم نغمه ھای شوق و مستی
سرودی سر کنم با خاطری شاد
سرود عشق و آزادی پرستی
پرستو باشم از بامی به بامی
صفای صبح را گویم سلامی
بھاران را برم ھر جا نویدی
جوانان را دھم ھر سو پیامی
تو ھم روزی اگر پرسی ز حالم
لب بامت ز حال دل بنالم
وگر پروا کنم بر من نگیری
که می ترسم زنی سنگی به بالم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد