اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

به کام دلم، دلبری یافتم

چه شب ها که در کارگاه خیال

ز «الماس» و «مرمر» بتی ساختم

 

به امید وصل فرشته وشی –

بسا مرکب «آرزو» تاختم

 

سرانجام، صید من آمد به چنگ

ز پیروزمندی، سرافراختم

 

به کام دلم، دلبری یافتم

ولیکن به یک لحظه، ننواختم

***

تو بودی دلارام گمگشته ام

که یکدم به مهرت نپرداختم

 

ز بخت بدم، چشم جان کور بود

تو «الماس» بودی و نشناختم

 

ز چنگم ربودند «دزدان» تو را

در آتش چه شب ها که بگداختم

 

«ندامت» شرر زد به جانم که من –

تو را «برده» بودم، ولی «باختم»

 

مهدی سهیلی

5/7/1351

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 07:12 ق.ظ http://dlcantata.blogsky.com

وبلاگ بسیار بسیار زیبایی داری اگه خواستی تبادل لینک کنی ندا بده اول بلینکمت به امید دیدار

ممنونم.لطف دارین.

mohsen یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.cn3co.com/?ref=kobebryant

آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟

درآمد ماهیانه تا سقف 755,000 تومان در منزل

یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها

با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید

>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.cn3co.com/?ref=kobebryant

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد