اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

چشم تو چشمه شراب من است ھر نفس مست ازین شرابم کن



از یک نگاه گرم تو یافت

ھمه ذرات جان من ھیجان
ھمه تن بودم ای خدا ھمه تن
ھمه جان گشتم ای خدا ھمه جان
چشم تو این سیاه افسونکار
بسته با صد فریب راھم را
جز نگاھت پناھگاھم نیست
کز تو پنھان کنم نگاھم را
چشم تو چشمه شراب من است
ھر نفس مست ازین شرابم کن
تشنه ام تشنه ام شراب شراب
می بده می بده خرابم کن
بی تو در این غروب خلوت و کور
من و یاد تو عالمی داریم
چشمت آیینه دار اشک من است
به چراغی و شبنمی داریم
بال در بال ھم پرستوھا
پر کشیده به آسمان بلند
ھمه چون عشق ما به ھم لبخند
ھمه چون جان ما بھم پیوند
پیش چشمت خطاست شعر قشنگ
چشمت از شعر من قشنگتر است
من چه گویم که در پسند آید
دلم از این غروب تنگ تر است

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 05:26 ق.ظ http://www.langardownload.mihanblog.com

دوست عزیز سلام
خسته نباشید

از وبلاگ قشنگت خیلی خوشم اومد.

اما من جای یه چیزی رو در اون خالی میبینم.

تو با این همه زحمت میتونی در کنار همه فعالیتها از وبلاگت پول هم در بیاری.
بدون اینکه حتی یک ریال هم سرمایه بزاری!
پیشنهادی خوبی براتون دارم. که من خودم ماهانه از همین راه درآمد خوبی گیرم میاد.


من جایی رو بهت معرفی میکنم که براش تبلیغ میکنی و پول میگیری! مثل من.
به همین راحتی

چطور؟

اسم سایت این شرکت بزرگ و معتبر که میخوام معرفی کنم ( اُکسین ادز ) میباشد.

که شما بعد از ثبت نام در این سایت میتوانید کدهای تبلیغاتی گرافیکی و متنی

آن را دریافت و در وبلاگ خود قرار دهید.

و با هر کلیکی که روی آن انجام گرفت پورسانت مناسبی به شما

تعلق میگیرد.

این سایت 2 نوع تبلیغ داره: متنی و گرافیکی.
که هر کلیک بر روی متنی 300 ریال و بر روی گرافیکی 600 تا 800 ریال.

حالا شما حساب کنید که شما روزانه بازدید کنندگان زیادی داشته باشید و تعدادی

از آنها روی تبلیغاتتان کلیک کنند

با این حساب شما یک حقوق ماهیانه عالی و فوق العاده بدست خواهید آورد.
در ضمن شما میتوانید زیر مجموعه هم بگیرید و درصدی از این طریق هم پورسانت دریافت میکنید که بردرآمدتان می افزاید.

روی پیشنهاد من خوب فکر کنید و اگه دوست داشتید ثبت نام کنید.
ثبت نام بسیار راحت و آسان میباشد.

اگه خواستی به وبلاگ من بیا تا بهت بگم چطور میتونی ثبت نام کنی.

در ضمن نظرتم راجع به وبم بگو و اگه با تبادل لینک موافقی حتما خبرم کن!
موفق و پیروز باشید.

خیلی ممنونم از پیشنهادت من این بلاگ را فقط برای بیان احساساتم به عشقم ایجاد کردم. از گذاشتن تبلیغات در این بلاگ اصلا خوشم نمی اید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد