اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

تو دلت بوسـه می خواد من میدونم اما لبت

نمیشه غصه ما رو یه لحظه تنها بذاره
نمیشه این قافله ما رو تو خواب جا بذاره
دلم از اون دلای قدیمیه از اون دلاست
که می خواد عاشق که شد پا روی دنیا بذاره

پا روی دنیا بذاره


دوست دارم یه دست از آسمون بیاد ما دو تا رو

ببره از اینجا و اونــور ابـــــرا بـــــذاره

من  می خوام تا آخر دنیا تماشات بکنم

اگه زندگی برام چشم تماشا بذاره

تو دلت بوسـه می خواد من میدونم اما لبت

سر هر جمــله دلش میخواد یه امــــــا بـــــذاره
بی تو دنیا نمی ارزه تو با من باش و بذار
همه ی دنیام منو همیشــه تنهــا بذاره
نمیشه غصه ما رو یه لحظه تنها بذاره
نمیشه این قافله ما رو تو خواب جا بذاره
مارو تو خواب جا بذاره
دوست دارم یه دست از آسمون بیاد ما دو تا رو
ببره از اینجا و اونـور ابــرا بـــذاره
من می خوام تا آخر دنیا تماشات بکنم
اگه زندگی بــرام چشم تماشـا بذاره
بی تو دنیا نمی ارزه تو با من باش و بذار
همه ی دنیا منو همیشــه تنهـــا بذاره
دلم از اون دلای قدیمیه از اون دلاست
که می خواد عاشق که شد پا روی دنیا بذاره
پا روی دنیا بذاره

نظرات 3 + ارسال نظر
لیدا جمعه 28 آبان 1389 ساعت 09:17 ق.ظ http://www.atashinlovers.blogsky.com

چه وب عاشقانه ای...
سلام سلام سلام.این بار وبلاگ رو با مطلب بسیار جالبی تحت عنوان"چرا گوگوش؟؟؟" به روز کردم.امیدوارم شما هم در این مطلب با من سهیم بشید و حضورتون در وبلاگم باعث خوشحالی من بشه.بنابراین منتظر حضور و نظرتون هستم.قدم رنجه می فرمائید.
دوستدار شما-لیدا رحیمی
www.atashinlovers.blogsky.com
عزیزم منتظرتم

شما لطف دارین. حتما میام سر می زنم

جان جان جمعه 28 آبان 1389 ساعت 07:06 ب.ظ

سلام جان جان
خیییییییییییییلی ممنونمم بابت دو چیز
اولا که خیلییییییییییییییی شعر قشنگی گذاشتی من عاشق این شعرم
اگه میشه این شعرو برام بفرست
قالبشم خیییییییییییلی قشنگه
البته من قالب قبلی رو هم خیلی دوست داشتم ولی اینم فوق العاده قشنگه
اون ۲ تا خرسا ما دوتاییم که همدیگرو بقل کردیممممممممم
من از پشت اومدم تو رو بقل کردم................
عشق منییییییییییییییییییییییییییی

جو جو طلا من حتما متنش را برات می فرستم این آهنگشو استاد مرحوم محمد نوری خونده البته این متن من از یک جایی تا حدیش را کپی کردم و دیدم که دو جمله اش خیلی زیباس که جناب استاد در آهنگش نبوده .

فرشته یکشنبه 30 آبان 1389 ساعت 10:18 ق.ظ http://www.fereshtehmehrabun.blogfa.com

سلام راستش داشتم تو گوگل دنبال آهنگ عارف ای خدا آه خدا می گشتم که وارد وبلاگ شما شدم عنوانه این شعرو دیدم و خوندمش واقعا قشنگ بود
امیدوارم که به هر چی می خوای برسی عزیزم

ممنون فرشته مهربون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد