اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

گل من چشم دلم از تو روشن شکفتی زیباتر از گل به گلشن

چو گلها سراپا نشاط و شوری

تولّدت مبارک، تولّدت مبارک
بهار امیدی همه سروری
تولّدت مبارک، تولّدت مبارک

گل من چشم دلم از تو روشن
شکفتی زیباتر از گل به گلشن
نشستی چون لاله در باغ هستی
تویی تو بهانه ی هستی من

دور از هر بلای خزانی بمانی
با شور و نشاط جوانی بمانی
گل باشی که در جمع یاران نشینی
در عالم به جز روز شادی نبینی

چو گلها سراپا نشاط و شوری
تولّدت مبارک، تولّدت مبارک
بهار امیدی همه سروری
تولّدت مبارک، تولّدت مبارک

گل من چشم دلم از تو روشن
شکفتی زیباتر از گل به گلشن
نشستی چون لاله در باغ هستی
تویی تو بهانه ی هستی من

دور از هر بلای خزانی بمانی
با شور و نشاط جوانی بمانی
گل باشی که در جمع یاران نشینی
در عالم به جز روز شادی نبینی

نظرات 1 + ارسال نظر
شبنم شنبه 30 بهمن 1389 ساعت 08:54 ق.ظ

برای تو و جان جانت از صمیم قلب آرزوی خوشبختی میکنم.

تولدش مبارک

خیلی وقته نوشته هاتو دنبال میکنم.
احساست به جان جان رو تحسین میکنم
شاید به این دلیل که منم از کسی که دوسش دارم دورم

ممنونم شبنم جان ایشالا شما هم به هم برسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد