اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

بین ما کی بیشتر عاشقه من یا تو

این آهنگ را خیلی دوست دارم


دوستی ساده ما غیرمعمولی شد

 نمی دونم اون روز تو وجودم چی شد

نمیدونم چی شد که وجودم لرزید

دل من این حسو از تو زودتر فهمید


تو که باشی پیشم دیگه چی کم دارم

 چه دلیلی داره از تو دست بردارم



بین ما کی بیشتر عاشقه من یا تو 

 هر چی شد از حالا همه چیزش با تو



دیگه دست من نیست بستگی داره به تو 

 بستگی داره که تو تا کجا دوسم داری

بستگی داره که تو تا چه روزی بتونی

عاشق من بمونی منو تنها نذاری



دست من نبود اگه اینجوری پیش اومد 

 می دونستم خوبی ولی نه تا این حد

انگاری صد ساله که تو رو میشناسم

 واسه اینه اینقدر روی توی حساسم

من احساساتی به تو عادت کردم

هر جا باشم آخر به تو بر میگردم

نظرات 2 + ارسال نظر
Iran -Domain.cZ.Cc یکشنبه 21 فروردین 1390 ساعت 11:18 ب.ظ http://irandomain.cz.cc/

تبدیل نام وبلاگ شما به سایت

www. your name .cz.cc

your name : آدرس دلخواه شما

زمان فعال شدن : 1 ساعت

مزایای داشتن یک دامنه مستقل :

کوتاه شدن آدرس وبلاگ شما

افزایش رتبه وبلاگ شما در گوگل = افزایش بازدید

نمونه دامنه :

www.irandomain.blogsky.com

تبدیل شده به

www.irandomain.cz.cc

~~~~~~~~~~~~~~~ گـــــــــروه ایران دامین ~~~~~~~~~~~~~~~~~~

شبنم پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 09:56 ق.ظ


گفتی : ((به روزگاری مهری نشسته)) گفتم ....



بیـرون نمیتوان کرد (( حتی )) به روزگاران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد