اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

من دیوونه میشم وقتی تو نباشی // وقتی که با حرفات عشقا تو میپاشی


اهنگ جالبیه!!!!!!1

آهنگ غریبه از محمد بی باک


به تو گفتم که تویی جفتم
نگرانیایه منو تو حس میشند // وقتی نگام به نگاهه تو چفت میشند
با تو بودن همه بدیارا یادم برد // وقتی دیدم توهم بدی ماتم برد
دنیایه غم و غصه عشق ورودیشه // همیشه با عشق که غم غصه شروع میشه


چشمام باز غرقه خوابند،غرقه رویایه تو مستم من امشب من
از این خواب ازین عشق،من میخوام تو باشی نه نه نرو
عاشقم من
من عاشقم میمونم من باتو میمونم // تا وقتی که هستم از عشقت میخونم
از تو از تو عاشقم من
من دیوونه میشم وقتی تو نباشی // وقتی که با حرفات عشقا تو میپاشی
وقتی که تو میری با یه غریبه // حس میکنم اشکات انگار یه فریبه


دیروز گفتم اینه دله خاکی دسته تو // امروز خدا میدونه که با کی هستی تو
حتی نخواستم من از تو یه فرصت // بزار حالا که فرصت هست من از تو بپرسم
چرا بگو هرچی بگی میشنوم من // مگه اون چی داشتش بیشتر از من
تو قول دادی که با من باشی نه // من منی که از هم پاشیدم
منی که با تو بودم هر صبحا تا شب // حالا تنهام انتظار داری با کی باشم
حالا این سری ثانیه هایه بی نوسان // دارند میاند میرند و منو میدند عذاب
تو گفتی قراره که با من خوب بشی بعد // رفتی و منم رفتنتو بو کشیدم


واسه همینه میبینی که از غصه خونم // غمت زده به اعماق پوست و استخونم


من دیوونه میشم وقتی تو نباشی // وقتی که با حرفات عشقا تو میپاشی
وقتی که تو میری با یه غریبه // حس میکنم اشکات انگار یه فریبه


خداحافظ و خیالت جمع // پشت سرت نمیگم که اون به من خیانت کرد
به همه میگم من واسه اون کم گذاشتم // نمیگم که منو با یه کوهه غم گذاشت رفت
چرا چونکه نمیخوام تورا خرابت کنم // تو کاری نکردی که من نخوام حلالت کنم
فقط گفتی از هرچی دروغ سیر // ولی دروغ میمونی حقیقت اینه که میری
آره برو و همونجا که میری بمون // دوست دارمی که بهم میگفتی و تو میگی به اون
امروز میفهمم که شاید تو حق داشتی // منو تو از روزه اول باهم فرق داشتیم
اصلا نمیبینی چند روزه عادی باتم // چون تو ازونایی که دنباله مادیاتند
وفهمیدن این مسائل زوده برام // برو جلو ضرر از هر جا بگیری زوده برام
من دیگه میخواببم و وقتی پاشم // باز خاطرات میاند جلو چشام تا شب
خداحافظ و سلام تنهاییام // از فردا هر جایه دنیا که برم تنها میام
نظرات 1 + ارسال نظر
یاسر سهرابی یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 08:04 ق.ظ http://pikapik.blogfa.com

سلامی دوباره.
و آرزوی همیشگی موفقیت شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد