اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

بگو بین من و تو ، غم جایی نداره

آسمونم تاره (تاره) ، سازم گیتاره (گیتاره)
بگو بین من و تو ، غم جایی نداره
دلم بی تابه ، خونه ام خرابه
مرحم جسم خسته ام نگاه یاره
ندادی یک نامه ، عشق تو یک دامه
دلم از عشق تو همش داره می ناله
دستای تو سرده ، دلم پر درده (درده)
عشق تو این دل رو دیگه دیوونه کرده (کرده)

آسمونم تاره (تاره) ، سازم گیتاره (گیتاره)
بگو بین من و تو ، غم جایی نداره
دلم بی تابه ، خونه ام خرابه
مرحم جسم خسته ام نگاه یاره
ندادی یک نامه ، عشق تو یک دامه
دلم از عشق تو همش داره می ناله
دستای تو سرده ، دلم پر درده (درده)
عشق تو این دل رو دیگه دیوونه کرده (کرده)

نظرات 1 + ارسال نظر
reza pier یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 02:00 ق.ظ

dooste aziz salam
webloge ghasgangi dari.man kheili khosam oomad
rasti mikhai ba tabligh too webet daramade khoobi be jib bezani??
roo in link click kon va ozv sho
http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub&fer=8116

سلام دوست عزیز

من به دنبال کسب درامد از این طریق نمی باشم. ممنونم از پیشنهادتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد