اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

اشعار عاشقانه

دو سایه بر هم بر دیوار

دوست می دارم

تو را به جای همه زنانی که نشناخته‌ام دوست می‌دارم
تو را به جای همه روزگارانی که نمی زیسته‌ام دوست می‌دارم
برای خاطر عطر گسترده بی کران و برای خاطر عطر نان گرم
برای خاطر برفی که آب می شود، برای خاطر نخستین گل
برای خاطر جانوران پاکی که آدمی نمی‌رماندشان
تو را برای خاطر دوست داشتن دوست می‌دارم
تو را به جای همه زنانی که دوست نمی دارم دوست می دارم.
*
جز تو ، که مرا منعکس تواند کرد؟ من خود، خویشتن را بس اندک می‌بینم.
*
بی تو جز گستره بی کرانه نمی بینم
میان گذشته و امروز.
از جدار آینه خویش گذشتن نتوانستم
می‌بایست تا زندگی را لغت به لغت فرا گیرم
راست از آن گونه که لغت به لغت از یادش می‌برند.
*
تو را دوست می دارم برای خاطر فرزانگیت که از آن من نیست
تو را برای خاطر سلامت
به رغم همه آن چیزها که به جز وهمی نیست دوست می‌دارم
برای خاطر این قلب جاودانی که بازش نمی‌دارم
تو می پنداری که شکی، حال آنکه به جز دلیلی نیستی
تو همان آفتاب بزرگی که در سر من بالا می‌رود
بدان هنگام که از خویشتن در اطمینانم

نظرات 2 + ارسال نظر
kia جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 10:26 ق.ظ http://kiasharghi.blogfa.com

.....با سکوت شروع میکنم..زیبای بی کران بی انتها................
خوشبخت و خوشحالم..!اینجا نه خبری از آهنگهای غم ناک امروزی که زودتر از بالا اومدن سایت شروع به خوندن میکنه..!هست..!،نه از جعبه ی مملوو از نظرات (ببخشید)چرت و پرت..!"البته این یکیو نمیدونم جزوشون هست یا نه!!؟"
یک نکته برام نامفهومه و اینکه کدوم یکی از این مطالب مال خودتونه و کودوم یکی نیس..!فقط یه کنجکاوی شاید روزمره..و شاید..!البته باید بگم مطالب فراوون و فرصت محدوده..
در هر حال در پس این همه سکوت زیبا..هنوز میشود وقتهایی برای چیزهایی خواندنی صرف کرد..
موفق باشی...یا حق
"نه تبادل لینک میخوام...!نه می خوام بیای و نظر بدی!و نه اصلا میخوام آمار وبلاکه بالا بره..و نه اصولا چیزی میشه تو وبلاگه پیدا کرد..!!یه تصادف تصادفی...!!"

سلام. ممنون بابت توجه و نظرت.
عرض کنم که مطالب اینجا رو اکثرا از کسان دیگه هست و معمولا خودم چیز خاصی رو اینجا نمینویسم. ولی مطالبی که انتخاب میکنم و مینویسم یه جورایی حرف های دل خودمه

خودم پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 01:30 ب.ظ

به امام زمان دروغ میگی.....

هرگز دروغ نمیگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد